Bryllup

Bryllup er mer krevende - for dere og oss - enn mindre arrangementer. Derfor har vi laget et par prisoppsett her som kan gi en pekepinn på hvor du kommer til å lande prismessig. Eksemplene er basert på vår erfaring av hva leietaker pleier å bestille av oss. Du velger selvsagt selv det du mener du trenger av tjenester etc.

Husk at det er et påslag på 25% i perioden 1.10 til 1.5 pga høyere driftskostnader på huset om vinteren.

Inkludert i “husleien”; strøm, parkering (inkl én brøyting av parkeringsplass om vinteren, lydanlegg, projektor, piano, kjøkken med utstyr/servise og klargjøring (ev oppvarming o.l.).

Eksempel A - 3 dager: ca kr 20.000,- (70-90 gjester)

  • Fredag til søndag: kr 6900,- (basisleien)

  • Rydding og rengjøring av lokalet kr 1000,-

  • Oppvask (alle glass og bestikk håndtørkes). Beregn minimum kr 1500,-

  • Vi tar avfallet kr 250,-

  • Blomsterpynting ved inngang kr 500,-

  • Leie av duker (pr stk kr 75,-) ca kr 1500,-

  • Leie av servietter (pr stk kr 12,-) ca kr 1000,-

  • Leie av stoltrekk til 80 stoler a kr 50,- kr 4000,-

  • Leie av to servitører fra kl 15-21 kr 3600,-

Eksempel B (de fleste går for denne) - 4 dager: ca kr 21.800,- (70-90 gjester)

  • Torsdag til søndag: kr 8700,- (basisleien)

  • Ellers som i eksempel A

Eksempel C (gjør my selv) - 4 dager: ca kr 11.200,- (70-90 gjester)

  • Torsdag til søndag: kr 8700,- (basisleien)

  • Dere rydder og vasker, samt tar avfallet selv (beregn 4-5 timer på dette)

  • Leie kun duker og servietter ca 2500,-

  • Ingen servitører fra oss.

For øvrig finner du mye nyttig info bak denne knappen.